Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeMasz oponę wyższa o 15 mm i twierdzisz ze motocyklem tym wykręciłeś lepsze czasy? Przecież masz o wiele dłuższe przełożenie, motocykl musi mieć gorsze osiagi i nie wierzę że sie lepiej prowadzi, bo rozumiem że chcesz mi powiedzieć, ze ludzie z Yamahy celowo założyli oponę, która daje gorsze prowadzenie?
OdpowiedzPrzykłady, że fabryka poprawia Honda Hornet opona przód 130 zmieniona przez fabrykę na 120 --------------------------------------------------------------------------------------------- Yamaha XJR 1200/1300 opona przód 130 zmieniona przez fabrykę na 120 opona tył 170 zmieniona przez fabrykę na 180
OdpowiedzZminione zostały nie tylko opony, ale całe koła (z felgami) i zmienianiu uległy tez elementy podwozia + ustawienia zawieszeń. Sprawdź czy te części są wymienne pomiędzy poszczególnymi motocyklami. Honda Hornet miała z przodu koło 16 calowe ze 130 milimetrową szerokościa opony, a potem zminiła na 17 calowe ze 120 milimetrową oponą.
OdpowiedzZgadza się i prowadzenie Hondy było fatalne w porównaniu do jazdy modelem po zmianach. Co do wymiany felgi -na moment nie polemizowałem. Xjr wychodziła na tym samym starym zawieszeniu i na ohlinsie (zawieszenie tył) zarówno z oponą 170 jak 180 można sprawdzić do jakich modeli pasuje czarne zawieszenie tył (nie ohlins) średnio co 2 lata poprawiano zawieszenie przód. Konkretnie od 99r yamaha miała oponę 120 a zawieszenie było zmieniane aż do 2007 i dopiero wtedy zastosowano pełną regulację. Istnieją modele np yamahy, które miały szerszą felgę i oponę oraz węższą mimo braku zmian w konstrukcji
OdpowiedzWiesz dlaczego Honda stosowała koło o średnicy 16 cali w Hornetach? Bo jakbyś wiedział, to nie pisałbyś głupot. Jesli chodzi o Yamahę, to każdy amortyzator ma określone fabryczne zestrojenie. Nawet jesli starszy i nowszy wygladają identycznie mogą pracować zupełnie inaczej przez zastosowanie innych sprzęzyn i innego zaworowania. To nie ma niczego wspólnego z regulacją dostępną dla użytkownika.
Odpowiedzw XJR oponę zmieniono by poprawić sterowność a w Hornecie by zwiększyć stabilność więc to nie głupota tylko poprawa błędu
OdpowiedzZużyty pracuje inaczej, z ciężkim kierowcą pracuje inaczej , a po tyś kilometrów opona może stracić 1 mm wysokości
Odpowiedzo 1 mm kolego
Odpowiedz15mm ? jak Pan to liczysz ?
OdpowiedzJaki konkretnie rozmiar został zamieniony na jaki?
Odpowiedz